Där har vi honom!

Heeeej!
Nu är jag tillbaka från Stockholm.Vet inte riktigt vart jag ska börja :D. Okay, när jag kom till Kungsträdgården såg jag att det var ett hundtema på gång.  Hundutställning typ, där man även lär sig hur vissa hundar ska betee sig och se ut.
Fick panik, för jag såg inget astronomi tema. Yrade runt som en vilsen höna. Frågade lite folk runtomkring, men dom sa: VAH, vadå astronomi tema? Det finns inget sånt idag. Då fick jag panik, det enda jag sa i huvudet var: Gud snälla säg att det är idag, snälla säg..... Gick fram till ett äldre par, som sa: Jo, där ligger astronomi tälten. Jag blev GLAD, sprang dit och voila,där står Christer Fuglesang och pratar. jag blev så lycklig ahaha, nästan så att jag blev tårögd. han stod där och pratade om astronomi. Jag lyssnade och såg min idol på scen. När han var klar, gick jag fram till honom. Och guess what, fick hans autograf :D! *lyckligast*.
Efter det gick jag runt i alla 6 tält, i väntan på Christers nästa tal om 1,5 timme. Pratade med några från rymdstyrelsen också, grymt! Fick lära mig lite om ODIN, satelliten. Han gav sitt visitkort till mig. Ska få mer information om ODIN imorgon. Well, när han kom tillbaka blev jag glad igen. Christer pratade om hur det är att vara tyngdlös, vad tyngdlöshet är, hur man lever i ISS och annat skoj. Efter det gick jag fram till honom, IGEN, och frågade om vi kunde ta en bild. Självklart ville han det. Ska verkligen framkalla bilden :D. Det är något med honom, som gör en så glad. Kanske är det hans ovanligt vänliga ansikte ? Jag kan inte sätta fingret på det. Som ni ser var det en GRYM dag. Jag fick vad jag ville, och lite till. Är gladas i världen!! Nedan har ni bilder som jag tog. Tog runt 30 bilder, ungefär. Ville inte hålla på med kameran så mycket, eftersom att han blev lite störd när jag tog dom. Han skrattade typ varje gång jag tog dom, eller snarare log. Då tappade han bort sig lite, hehehe.
 

HERRREEGUUD!

Nu ska jag sova lite grann. Efter det ska jag till dansen. Och imrogon ska jag till SAAB space, grymt!
Så ni får ha en skön Söndag. Får se om det blir ett inlägg lite senare.Lite svårt, eftersom att jag tänker på igår HELA tiden. Att jag har träffat Christer Fuglesang. OoooJ!

Kommentarer
Fredrik

Åhh, Jättkul att du efter lång bloggande äntligen kunde träffa Christer Fuglesang till sist! :-)

2008-09-15 14:09:35
ASSI

Eller hur:D är JÄTTE glad !

2008-09-15 17:38:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: