Jag lyckades!

Heej!

Nu är jag tillbaka. Kom hem för ungefär 20 min sedan. Visningen gick jättebra :D Observatoriet var fullproppat med av människor. Tror att det var 24 personer där. Henrik tog hand om visningen där inne och jag tog hand om visningen där ute. Vi hittade Andromeda, Jupiter och dubbelstjärnan i karlavagnen. Många ställde frågor och jag kunde svaret till alla.
Som sagt, JÄTTE roligt att vara visningsledare. Eftersom att det var första gången idag var jag liite nervös. Och när jag blir nervös pratar jag för snabbt heheh^^ Men annars gick det bra, och nästa visning kommer att gå mycket bättre. Hoppas bara att himlen blir som idag, molfritt. Allt var perfekt idag! Jätteskoj när så många ställde frågor. KUL! :D
Nu ska jag titta på Southpark. God natt!
   

Kommentarer
olle melin

gratulerar! Kul att se att det går bra för dig!

2008-09-26 22:21:43
ASSI

Tack :D!

2008-09-27 12:32:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: