310 dagar. Vi räknar ner...

Heeej!
Idag har vi bjudit hem över 10 pers på middag. Därför har jag varit upptagen med att hjälpa till med maten. Dom gick för ungefär 1 timme sen. Blev inga inlägg :(. Har även varit i stan, gick till biblioteket och lånade en fysik bok. Fick bli fysik b på engelska, för jag vill repetera allt + att lära mig allt på engelska. Kan behövas i unversitetet. Nu ska jag titta på alla serier, Dexter, Southpark och Scrubs :D Måndagar är bäst. Men innan jag går så vill jag ge er en hemsida.Besök Christer Fuglesang's hemsida. Finns jättemycket fakta om honom :D Han ska till rymden om 310 dagar!! :D. Sååå lite kvar. Christer, jag är JÄTTE avundsjuk. Bara så du vet :D ehehe. Och headern är väldigt rolig. han blinkar på bildeb ^^.
Just det, imorgon ska jag till observatoriet. Privat visning bara för Dilek och Sumeya. Ska bli GÖTTT att äntligen ta hand om teleskopen själv. Längtar :)
 God natt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: