Nu ska det shoppas.

God morgon!!
Tyvärr hinner jag inte med något astronomi-relaterat just nu. Ska äta frukost och sen åka in till stan med Dilek och Sumeya. Ska se om jag hittar några höstkläder, för det behövs. Hoppas att jag hinner skriva när jag kommer hem, för jag ska till observatoriet idag. Ni vet, 20-24.00. Alla Göteborgare, kom! Det är fri entré också och ni får lära er vääldigt mycket :D. Jag kom även på en grej. Jag ska ju ha utställning i november, måste ju börja med mina tavlor :O ojoj.
Ha det så bra nu!


Snart är det good bye Phoenix. Frosten börjar synas (det blåaktiga) och
solen skiner inte på den sidan längre, så ingen energi utan solen.
Snart är tiden slut för Phoenix och forskarna stressar för fullt för att
kanske hitta något i sista sekunden. Tycker ni att Phoenix projektet har varit
lyckat?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: