Min dag, idag.

Heej!
Kom precis hem från observatoriet. Jag är så trött på vädret alltså, varför ska det vara mulet? Blev iallafall en visning, men som sagt, jag tar hand om utevisningarna. Dvs. teleskopen och stjärnhimlen.Och jag kan ju inte göra det när det är mulet :(. Förutom observatoriet, så har jag varit ute med Dilek en liten stund.

Min kompis Özlem envisades med att jag ska ha en till utställning. Och självklart ordnade hon det åt mig, vist är hon snäll? jag var bara tvungen att gå dit och visa en av mina tavlor, och dom sa ja på en gång. Snällt.
Så nu är det bestämt, nästa månad har jag en utställning. Blir i slutet av November. Denna gången tänker jag INTE måla olje tavlor. Får bli akvarell + framkallade foton. Motiv : landskap så klart. Tack Özlem :D! Detta blir min 3:dje utställning.

Titta vad jag hittade på vägen till observatoriet:
Ska bli gött att studera i LTU!!! LTU: Luleå Tekniska Universitet

Kommentarer
sara

Vädret är alltid tråkigt i Göteborg!

2008-10-09 20:04:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: