Man ska inte hoppas för mycket.

Hej!
Är så trött på vädret, ååå! Jag åker hemifrån, det är stjärnklart. Sen kommer jag fram, och det blir mulet. Några sekunder efter regnar det. Och när det är dags att stänga observatoriet blir det stjärnklart. Henrik och jag blir självklart sura:P. Men vad KAN göra, det är bara att acceptera det.
Däremot blev det astronomi snack, vilket var roligt. Kul att många hade läst GP artikeln och krönikan. Rober Cumming, om du läser detta, SNÄLLA kom till observatoriet någon dag och ha en föreläsning!! Pleasee!
Äh, på lördag ska jag till Egypten. Och jag slår vad om allt att det kommer att bli stjärnklart på onsdag då jag är bortrest.
En nebulosa bild ska ni få iallafall. Tycker att dom är så vackra.
Jag väntar spänt på att Fraser ska skicka alla bloggar, så att jag kan skriva nästa rymd-karnival inlägget. Skulle få dom idag, men men. Han är en astronom, så han är säkert upptagen med saker. 
GOOD NIGHT!

fakta om nebulosan

Kommentarer
Dilek E.

Hej Assi. Det går super för dig just nu med allt:) Jag som din vän är stolt över dig och stöttar dig för evigt, det ska du veta. Vi vet, vi kommer, vi ska!! Vad som än händer-> lyckas!!

2008-10-22 23:21:57
Kitir

Hej mitt namn är kitir! Good luck for you mah girl

2008-10-22 23:22:49
Jakop~

Lycka till med allt, du skriver jätte bra!

2008-10-22 23:23:25
Assi

haha Tack DilekooOo^^. Dilek, det finns något som kallas för IP-Nummer ;).

2008-10-22 23:26:04
Henrik

Murphys lag gör sig ständigt påmind... Vi får helt enkelt hoppas på dåligt väder så klarnar det nog!

2008-10-23 00:35:56
Assi

Hahahaha :D ja det klaranar nog snart. Det måste ju klarna NÅGON gång hehe^^

2008-10-23 11:48:38
Robert

Oj, nu blev man efterfrågad och allting :-)

Ska ner till Gbg i början av december, kanske vi kan ordna nåt dårå...

2008-10-27 10:06:31
URL: http://popast.nu/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: