Lite kunde man se iallafall.

Tjena alla!

Var ute med teleskopen och försökte att hitta nebulosor och stjärnhopar. Tyvärr var det träd i vägen, så jag kunde inte se någonting. Bara Jupiter syndes. Så det fick bli Jupiter, månen och dubbelstjärnan i karlavagen. Med andra ord, så blev det något iallafall. Men jag vill hitta NEBULUSOR. Jag har sett orion nebulosan tidigare, men aldrig med mitt teleskop.
Får nog hitta en ny "spot" att observera ifrån.
Nu ska jag fortsätta att titta på Southpark  och sen Scrubs. Imorgon ska jag jobba. Börjar 10.30 och slutar 16.00. Efter det ska jag på en kurdisk fest, men orkar inte vara där så länge. Kommer att vara hemma någon gång mellan 20 eller 21.
Ha det så bra och good night!

Kommentarer
Amanda

jag vill också ha ett teleskop!

2008-10-18 21:47:22
Assi

Hehe, då är det bara att köpa ett ^^

2008-10-18 21:47:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: