Jobbig dag.

Heej!

Jag var hemma klockan 14.30, och gissa om jag var trött eller inte! vaknade för 30 minuter sedan ;). Vad tyckte ni om bloggkarnevalen? Okay, inte världens bästa engelska men man förstår vad jag säger iallafall;). Fick en nyhet av Dilek alldeles nyss. Vi ska berätta om våran egyptenresa till en turkisk tidning, och det ska tryckas och alla prenumeranter ska få tidningen :D Kul! man kan även läsa artiklen i internet, så när den väl är med i deras hemsida så säger jag till ;).
Nu känner jag mig otroligt utvilad. Men klockan 10.00 ska vi ta flyget till Egypten. Kan fortfarande inte tro det!
Kommer att se pyramiderna och hoppas hoppas templen i Abu Simbel, om det inte blir för dyrt.

Ni förstår inte hur mycket jag älskar Egypten :D!

Kommentarer
anonym

fan vad roligt!

2008-10-24 20:32:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: