Gott att sova.

Hej!

Tog en power nap när jag kom hem, en på över 1 timme. När jag kom hem från jobbet hade min mamma köpt kinesisk mat. Åt det, med en iskall cola. Ibland är hon bara för bra min mamma eheh. Är sugen på lite till, kanske ska jag äta.
Nu sitter jag och tittar på tv, snart börjar Simpsons och Family guy :). Har även läst lite om månen, skrivit om den också. Tror att jag ska fortsätta med det.
Vet ni vem Phil Plait är? Inte många som har hört talas om honom. Men iallafall, han är en astronom och har en egen blogg. Han har även skrivit en bok, som heter Death from the skies. These are the ways the world will end.
Vist låter det spännande. Jag vet inte vad ni tycker men jag älskar att läsa alla domedags profetior och hur allt kommer att ske osv. Tycker bara synd om dom som tror på det och är rädda hela tiden. Kommer nog köpa den när den säljs i Sverige. Väntar också på Dan Browns nya bok, NÄR ska den ges ut?!
Föresten, har ni sett bilen som går på luft? Idén är fantastisk, men själva designen är inte den bästa. Läs mer Här

Nä, nu ska jag äta eheh. Och titta på Simpsons, och efter det fortsätta med skrivandet. Ha det så bra!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: