Egypten om 4 dagar!!

Hej!
Ni som är intresserade av Hubble teleskopet kan nu besöka en hemsidan som bara handlar om Hubble. Där får man något som kallas Hubble status report. Då kan man läsa om allt som hände rkring teleskopet just nu. Nasa har skrivit 4 status rapporter, så om ni är intresserade så kan ni läsa dom här .
Jag tycker att ni ska se dokumentären på youtbe (läs: Armageddon & Apocalypse scenarios). Den var väldigt intressant, inget Nibiri-skit. 6 delar, och varje del är runt 6 minuter lång. Jag tycker att svarta hål delen var läskigast. Dom visar med en animation hur det kommer att se ut om CERN skapar ett svart hål. Och komet delen var väldigt häftig och man blev nästan rädd. Dom visar tydligt storleken på kometen. Men ni får se det själva.
Nu ska jag äta, och strax börjar Simpsons och Family guy. jJg åker till Egypten på Lördag ahah, trodde att vi skulle åka på Söndag. Snacka om att jag är lat och vilse ibland, men det är tur att det finns folk runtomkring som hjälper en då :P. Så Lördag den 25:e Ska jag dit!!!! Kommer att se Tuthankamons mask och andra skatter, om inte tala om pyramiderna!  Ha det så bra!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: