Det jag drömde om idag.

Varför inte skriva något på engleska? Jag läser engelska för fullt, för behöver verkligen det. Har som sagt inte den bästa, men det kommer så småningom. Men fler inlägg på engelska kommer det att bli, bara för att träna lite.
En liten bild ska ni få nu. Den finns på Astronomy picture of the day. Kom att tänka på något när jag såg den....



Ser ni all ljus? Bilden är självklart tagen från rymden, av vem vet jag inte. Men det var exakt det här Christer Fuglesang skrev om i sin bok. Att han kunde se all ljus från alla städer från rymden. Tänk er, vilken upplevelse va?

Detta leder till en annan sak.. Nämligen om dagens dröm.  Drömde om att jag var hos min faster med släktingar och Christer Fuglesang var också där. Han pratade lite om rymden. Efter det följde jag honom till spårvagns hållplatsen, så att han kunde ta vagnen till flygplatsen. han skulle nämligen ta flyget till USA.  Så när han gick på vagnen gav han mig tummen upp och pkte iväg. :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: