Tänker ju på det hela tiden :S!


Jag kan fortfarande inte tro det. Hade ALDRIG trott att detta skulle hända mig.
Jag tänker på det varje minut, hela tiden. Ojoj vad jag längtar till 14/1!
Hittade lite information på deras hemsida.

Med början den 15 januari kl 17 projiceras en textruta om astronomiåret i riktning mot stadens centrum. Stockholm Globe Arenas bjuder då på ett kosmiskt fyrverkeri genom att dessutom låta ca 700 lampor projicera ett färgsprakande skådespel över hela Globen. Denna ljusshow är framtagen av Stockholm Lighting AB och är inspirerad av filmer av Solen med "flares" inspelade från rymdteleskop samt en lek med supernovaexplosioner mot en kosmisk bakgrund. Globen representerar också Solen i världens till utsträckning största modell av planetsystemet, Sweden Solar System, som täcker Sverige från norr till söder. I anslutning till denna invigning hålls en presskonferens på Observatoriemuseet, Observatoriekullen, den 14 januari kl. 10.30. Då sker också pressvisningen inför museets nya utställning som anknyter till Galilei. Inför denna presskonferens kommer rikligt med material distribueras, som berättar om alla olika evenemang som går av stapeln på många orter i landet under 2009.

JAG LÄNGTAR!!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: