Officiellt nu, men bara ett problem...

Nu tror jag att det är officiellt, den 22 Augusti kan ni höra mig prata om astronomi. Frågan är egentligen VAD jag ska prata om, för dom vill veta det redan nu. Snälla snälla ge mig tips, för jag har ingen aning :S! Så lägg 22/8 i minnet, för då är min podcast tillgänglig för hela världen :)

Titta på kanal 3! Da vinci koden, bästa filmen. Ben fel skådespelare som spelar Langdon enligt mig. Kommer ihåg när den hade bio premiär. Frågade nästan alla kompisar om dom ville med och titta på den. Men ingen ville /kunde, så jag gick dit själv och såg den. Det var nog för 2 år sedan. Och boken ska vi inte snacka om....Har läst den 2 ggr, kan läsa den 10 gånger till! Good night alla! Ska titta på filmen.

Lilla jag ska prata astronomi...nervöst!

Kommentarer
christofer

Bara att lägga 22 augusti på minnet och önska dig lycka till då!

2008-11-26 20:24:08
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

ahahhaha :D Shit, vet inte ens vad jag ska prata om. Tror att jag ska prata om amatör astronomi, får se :S

2008-11-26 21:37:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: