Nähä...

Hej!
Kom precis hem från observatoriet. Kanal loka journalisterna kom, men dom filmade bara Gunnar. Och dom filmade bara i 3 minuter typ, suck. Men jag är inte ALLS ledsen eller besviken för att dom inte filmade mig. Jag ska kanske vara med i ett projekt som är mycket större än detta. När jag får ett besked så ska jag skriva det i bloggen. Har bara fått ett kanske, inget annat. Ååh. Nu ska jag äta, och sen ta en tupplur. MÅSTE, för jag är såååå sömnig. vaknade 8.30 idag ;).
Ha det så bra!!!


Bifogar ett foto jag tog av datorskärmen (under NasaTVs sändning) på en del av ISS-besättningen, under en amerikansk TV-intervju, för en liten stund sedan. Deras svar på frågan hur man når sina drömmars mål ("fullfill your dreams"), som de ju gjort i och med att de befinner sig ute i rymden som astronauter, var att hålla kvar vid den och att ge aldrig upp! Tänkte på dig i samma ögonblick frågan dök upp!

Tack Cristofer! Jag missade den här biten:(
. Orkar jag så ska jag hålla drömmen vid liv, så länge det går ;)

Kommentarer
Dilek

Ska vi dra ut sen elr? Smasa...

2008-11-18 14:14:30
Assi

Dilek, UT?! det är kallltttt. Vi kan vara hos dig ;)

2008-11-18 14:18:31
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: