Lita aldrig på väderprognoserna :(

Hej!
Har hunnit med ganska mycket nu. Duschat, städat, ätit frukost, tittat på tv och gjort klart mitt power point presentation.
Är riktigt nöjd faktiskt. Bildspelet har exakt allt, dvs. vad astronauterna gör i rymden, hur dom lever där, rymdpromenader, uppskjutningar, landningar, livet i ISS, Ja ALLT! Och lite om Christer Fuglesang också :). Nu längtar jag till visningen som är ikväll. Tränade mycket med teleskopet igår, så nu blir det lättare att hitta himlakroppar framöver.
Men nej, vädret! Det ska bli molnigt idag och regna lite :( Neej! Aja, får bli mycket snack. För det gillar jag.

Nu måste jag till jobbet och bara skriva ut alla anteckningar. Har inget bläck i min skrivare. Vi ses om en liiten stund.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: