Jag saknar Egypten VÄLDIGT mycket.

Herregud vad jag saknar Egypten alltså. Här får ni lite random bilder. Jag ÄLSKADE att simma bland alla fiskar, för det fanns så många. Såg gula, svarta, blårandiga  och långa gråa. Massa fiskar, och alla samlades runtomkring mig när jag kom med bröd. Dom år ur min hand!! JAG SAKNAR DET!!!!!
Och självklar fick jag gå upp på scen och dansa magdans. Fast det blev inte så mycket magdans, utan mer skratt. Var nervös ^^. Men jag ska definitivt till Egypten igen. Känns som om jag hör hemma där, bland alla hieroglyfer och det klarblåa havet. Ska dit ;)! Hieroglyferna tog jag i Karnak templet i Luxor. Mer om den utflykten får ni imorgon.
Jag vet att det är mycket egyptensnack, men vilken upplevelse det var att åka dit och se allt!

   
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: