Är i Sverige nu :(!

Heeeejj!!!
Nu är jag tillbaka, åååh. 28-32 grader i Egypten, och när man kommer hem till Sverige så är det -5 grader. Jag FRÖS!
Det var helt underbart i Egypten, bättre än vad jag hade förväntat mig. Har tagit 885 bilder! Dilek var ännu galnare, hon tog 997 bilder :D! Jag berättar mer om min resa lite senare, för jag vaknade precis och måste äta. Plus att jag är helt stressad pga. att Fraser Cain hade tydligen skickat ett mail med fler bloggar som jag skulle ha med och jag hade inte fått mailet då. Många har då klagat på att jag har missat deras bloggar, vilket inte är mitt fel. Känner mig misslyckad :P. Men det är ju inte mitt fel att mailet inte kom. Känns som om jag har förstört hela rymdkarnevalen :(. jag tror att jag ska få ett mail med alla bloggar jag har missat, så att jag kan lägga till dom. STRESS!!

Men men, här får ni en liten bild som jag tog därifrån. 885 bilder, vart ska jag börja?! Äh, vi tar den gamla klassikern, pyramiderna. Dock besökte jag MÅNGA fler historiska ställen, vilket många svenska turister inte gjorde. Men när vi skröt om våra utflykter ångrade dom sig :P. I'll be right back....

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: