UFO

God morgon!

Om 13 timmar landar Phoenix !! Idag är det väldigt vackert väder :D skönt. Som jag sa igår så cyklade jag och Dilan. Och det var inte lite vi cyklade heller, lite över 1 mil. Dagen slutade med att vi cyklade till hamnen vid Eriksberg och bara satt där vild götaälv. Perfect ending.
Nedan kan ni se hur det kommer att se ut när Phoenix tränger genom mars atmosfär och gör en lyckad landning(hoppas vi verkligen att den gör det)



Just nu sitter jag och tittar på youtube videos. Jag stör mig på alla UFO videon, speciellt dom med flygande tefat. Om det nu finns Ufo:n out there, hur vet vi då att deras rymdskepp ser ut som tefat? Det är bara något som människan har kommit på, och plötsligt kan man se dom på videon. Självklart är det skepp som provflygs, för att testa ny teknologi. man får tro vad man vill. Synd att det finns vissa som tror på dessa videon.

Nu ska jag ut med kaninen eller något. Om 4 dagar är det STUDENT balen:D Längtar som F*n. Ha det så bra!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: