Studentbalen+teleskopet

Hejsaan!

Snacka om att det har varit stressfulla dagar denna veckan. 6 kompisar har tagit studenten och jag har haft en studentbal. Balen var helt fantastisk. jag hade det otroligt roligt. Dansade och bara firade att skolan snart är slut. Alla var jättefina! Nedan har bilder från balen :D. Hvitfeldtska gymnasiet hade hyrt en orkester. Vi tågade efter dom från Poseidon till valand. Och det var FULLT med människor, som tog kort på oss. Vilken upplevelse. Jag gick med Arvid och Alexandra med sin Moises. Självklart tog vi en A i kubik bild (A^3 = Assi*Alexandra*Arvid).  Jag bara älskade mitt hår. Frisören gjorde ett grymd jobb. Hon gjorde det gratis :D!!
   

Synd att dagen tog slut så snabbt :(. Alla var så vackra och vi hade det jätteroligt. Nu gäller det bara att sitta och vänta på studentdagen, som är om 4 dagar.
Idag fick jag mig en stor överraskning. Mitt TELESKOP har kommit. Snacka om att jag blev glad. Idag ska jag nog ut med det och se om jag hittar Saturnus. är inte 100% säker, känner mig väldigt trött.
  

jag bara älskar teleskopet. Det är mycket bättre än mitt gamla teleskop.Jag säger det redan nu, Spegelteleskop äger!
Nu ska jag iallafall vila mig, och sen gå ut och titta på Saturnus:). Ni får en recension imorgon, om jag nu går ut. Ha det bäst!!

Kommentarer
olle

oj så vacker du var på bilden då! Teleskopet var inte fy skam det heller :)

2008-05-30 22:54:48
ASSI

Tack tack :D!

2008-05-31 13:43:57
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: