Ledsen:(

Jag kontaktade telescopes.com och frågade om teleskopets motor. Tänkte även fråga om shippingen, hur mycket det kostar.DÅ sa dom så här: And we are not able to ship Meade products outside of the United States and Canada. Men det står ju att dom skickar internationellt på deras hemsida? Nu blev jag sur. Och motorn låter tydligen ganska mycket. Vad ska jag göra? Jag vill ju inte ha en motor som låter. Då köper jag istället en Skyhawk-1145PM. Den har ju fått 2 pris. + Så ligger lagret i Sverige, så händer det något med teleskopet så kan jag ju alltid skicka det till dom. Skulle inte kostat så mycket kanske att göra det, om man jämför med USA.
Har ni några tips på bra teleskop, MED motor?  Tipsa mig gärna, förteleskop är inte min starka sida.
jaja, dags att äta frukost. Sen lite tv. och en ska jag till Sthlm.
Ha det så underbart!
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: