Imorgon blir det Luleå!

Tja!

Äter tacos, samtidigt som jag skriver hehe. Idag händer det nog inte så mycket. Ska köpa något sött senare, som godis eller liknande. Har varit sugen på det hela dagen nu. Sen ska jag plugga fysik, bara en liten stund bara. Efter det ska jag titta på tv och läsa. Sen, ska jag packa! För imorgon ska jag till Luleå med min kompis Dilek. Gissa om jag har längtat! Hoppas att det finns snö där, för det snö älskar jag! :)

Idag, när jag kom hem från skolan, såg jag att Carina E. Persson hade skickat sin bok till mig. Jag var och lyssnade på hennes föreläsning förra månaden, som handlade om molekyler i rymden. Sen bad jag om en bok och nu har jag den i handen. Tyvärr är boken lite fööööör avancerad för mig, men jag förstår den nog en dag i framtiden. TACK! Väldigt snällt!

Dags att städa, plugga och läsa. Ha det så bra. Hörs senare astrolovers
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: