Vart är den?

Good morning!

Idag är det söndag, dvs. tråk-dag. Det är alltid tråkigt på söndagar, vet inte varför. Snart ska jag äta lite frukost, och sen får jag se vad som händer. Imorgon ska jag till Liseberg med några vänner. Vill verkligen åka dit, älskar att vara där! Vi är 9 pers. som ska till Liseberg. Det kommer att bli en roliga dag :)

Vet någon vart man kan hitta Saturnus? Jag har kollat upp varje dag, men hittar den inte. Måste jag vänta till klockan passerar 00.00 för att se den? Please help me:P
Ha det så bra nu!

Kommentarer
olle melin

kolla den här länken:



http://www.nak.se/Default.aspx?sida=Artikel&id=128



bläddra ned till saturnus. Det finns diagram med kommentarer till. Den är knepig att få syn på nu och försvinner snart under en period.

2008-06-17 08:54:41
ASSI

TACKKK Olle! Det var därför jag inte kunde hitta den. :D

2008-06-17 12:42:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: