A^3 dag, idag! :D

Good morning!

Idag ska det bli en rolig dag. Det ska bli en A^3 dag, Yeah!  Assi, Alexandra och Arvid ska äntligen träffas. Har inte sett dom på länge nu. Vi ska på en café som vi alltid går till och sen hem till Alexandra för att se Dirty Dancing 2, min och Alexandras favorit film. Jag vet inte hur många gånger vi pratade om filmen i skolan, heheh. Som sagt, det kommer att bli såå roligt idag. Har verkligen saknat dom!

Igår kväll låg jag i sängen och funderade över om det verkligen var en dubbelstjärna jag såg igår. Och idag, när jag öppnade ögonen kom jag på det! Det var polstjärnan jag såg, för polstjärnan är ju en dubbelstjärna som många kanske inte vet. Känns lite skumt, för jag trodde verkligen att det var en planet.
Aja, nu ska jag tita på tv och sen träffa my dear friends. Ha en trevlig dag!


A nice reflection!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: