Vilken överraskning!

Hejj!

Idag läste jag mitt horoskop på vägen hem fån skolan. Så här stod det: Efter en tids obeslutsamhet tycks du ha bestämt dig. En överraskande inbjudan väntar dig. Hmm tänkte jag. ( Jag tror inte på Astrologi. Absolut inte! :) )
Sen, efter 3 timmar, besöker jag popast.nu som jag alltid brukar göra. Där hade Robert Cumming skrivit om mig och några andra som gillar astronomi! Och så finns det en länk till min blogg. Men det bästa är att haimage27n vill att vi startar något som kallas bloggkarneval. Sök Blog carnival på Wikipedia om ni inte vet vad det är. Självklart grät jag, blev så glad! tack populär astronomi!!!

Annars finns det inget att göra. Jag känner mig fortfarande chockad. Idag vet jag inte vad jag ska göra. kanske läsa boken som är skriven av Stephen hawking, KOSMOS en kort historik. jag kände att jag var tvungen att läsa något som han har skrivit. Han är väldigt smart och kan mycket om astronomi och fysik.

ja det var nog allt. Ha en trevlig fredag. Jag kommer iallafall ha en!
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: