Godmorgon!

Tja!

Idag är jag ledig, vilket är jätteskönt. Trodde att jag skulle sova till 12 eller något, men konstigt nog vaknade jag halv 9. Det gör ingenting:) Sitter och tittar på Våra värsta år. Snart ska jag till tandläkaren.
jag håller på att måla en olje tavla. Det ska bli en present till någon. jag är nästan klar med den, bara några detaljer kvar. Jag har inte sagt detta tidigare, men jag e ganska grym på att måla. Speciellt med olje fäger.Har redan haft 2 utställningar. När tavlar är klar, kommer jag självklart att visa en bild på den :)
Ibland har jag färg på händerna (och armarna) som inte går att tvätta bort. Då kommer folk fram till mig och frågar om jag målar tavlor osv. Det tycker jag är roligt.

Aja, dags att borst tänderna, klä på sig och åak till tandläkaren. Ha det så bra
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: