Äter kyckling :)

Hejsan!

jag kom precis hem från skolan, är JÄTTE trött. Tror att jag ska gå och lägga mig.
Nu sitter jag och äter kyckling samtidigt som jag tittar på Våra värsta år ( jag vet) ahaah.
jag kunde inte låta bli och titta på mitt nya schema, och då lade jag märke till att jag slutar 15,50 på måndagar. Då kan jag inte vara med på Röda korsets läxhjälp!  Såg verkligen fram emot att hjälpa små barn med deras läxor. Synd!
Aja, snart ska jag endå till Observatoriet! älskar att vara där:) Får inte nog av astronomi :) hihih.
Det var nog allt, ska fortsätta att äta, kanske titta på Scrubs  innan jag går och lägger mig :)
ha det Så bra // ASSI
image20


Kommentarer
DiLeKoOo

Åhh kan inte jag oxå få smaka på din kyckling :) pussar my frieeend

2008-02-20 13:21:47
ASSI

Nej det kostar :P När ska du bjuda mig på börek..jag väntar!

2008-02-21 21:14:32
SUMEE

näämeeen cucuk jag vill ockååå ;)

2008-02-21 21:23:39
ASSI

Det kostar för dig också:P

2008-02-21 21:26:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: