Älskar astronomi, too much!

Sitter och tittar på olika astronomi bilder, läser om rymdteknik programmet på Luleå och tittar på NASAs logo.
Min lärare har rätt när han säger att jag behöver "göra" ingenting ibland och att jag inte bara ska tänka på astronomin (t.ex. fysik eller matte). Men det går inte. Älskar astronomi för mycket. Jag tror att jag besöker nasas hemsida minst 3 gånger / dag. Då läser jag lite om hur man får jobb osv. Min kompis ska till Åhlens bokrea och se om det finns astronomi böcker som är billiga. Hoppas verkligen det :)
Längtar till den dagen då jag köper mitt nya teleskop och kan klistra Nasa logon på det. Beställde ett klistermärke från USA. Just nu jobbar jag för att tjäna ihop pengarna. Nä nu är det verkligen dags att sova. Annars orkar jag inte med skolan imorgon. Tur att jag slutar tidigt, alltså 12 :)
God Natt!
Kram // ASSI
 <-- En bild på Andromeda galaxen. Den har jag sett :) som många anda har gjort. Puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: