Lite orättvist faktiskt ;)

Heej I'm back!

Visningen gick utmärkt, dock var barnen väldigt unga. Runt 7år kanske, och dom orkade kanske inte lyssna på allt. Även om det faktiskt såg ut så. Dilek tog bilder, men wtf Dilek:P Alla är suddiga. Finns ju ingen som är bra hehe :P
Däremot ser jag att jag använder gester när jag pratar, som min gamla fysik lärare.

Såg även att NASA har utbildningar till ungdomar som inte har gått på universitet och tagit en högre utbildning. Varför kan inte ESA ha det för oss rymdintresserade? Tycker att det är orättvist, och detta visar att NASA verkligen bryr sig om sina rymdentustiastiska amerikanska bedborgare:(. http://www.spacegrant.hawaii.edu/forStudents.html#academy . Dom har något som kallas för NASA academy.

NASA Academy represents an immersive and integrated multidisciplinary exposure and training, for students with various backgrounds and career aspirations of critical importance to the National aerospace program.

Nu tänker jag titta på Titanic. Jag ÄLSKAR filmen, även om jag har sett den 1000 gånger ;). Good night!


Kommentarer
Henrik

Det lät ju trevligt det där, men... Titanic??

2008-12-17 00:24:02
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Dileeek

Hehehe.. Men vad ska jag göra när din kamera är så grym och när den fokuserar på andra när jag riktar på dig :) Kikikiki (L)

2008-12-17 01:02:37
Assi

Dilek ahahaa jag förstår :). No problemo!

2008-12-17 10:21:55
Assi

Jaa, Titanic! Bästa filmen någonsin :)

2008-12-17 10:22:25
christofer

Är faktiskt benägen att håll med dig, Assi!

Fast jag bara sett filmen en gång...! :-)

2008-12-17 21:45:33
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

vist är det så. ESA skärp er :P

Filmen kommer alltid att vara den bästa filmen någonsin! :)

2008-12-17 21:47:16
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: