Hemsidor

Heeej!
Now I'm back. Tröttare än tröttast! Köpte en pizza och tryckte i mig halva ;D. 
Man kan tydligen följa flygplanets resa. Det finns en hemsida som visar vart flygplanet befinner sig. Då menar jag flygplanet med rymdfärjan på ryggen. Det tar sammanlagt 1 vecka att flyga färjan från Kalifornien till Kennedy space center. http://flightaware.com/live/flight/NASA911 ifall niär intresserade, ehehe. Vet inte ens om någon är det.

Jag och två andra på observatoriet spanade in den här hemsidan. Ska man skratta eller gråta? :P. Sjukt att folk tror på detta iallafall. Det blev mycket skratt när vi satt och läste igenom lite saker på hemsidan.

Astronomisk "uppslagsbok" , på engelska. Ifall ni vill leta upp ett ord eller något annat.

Nu tänker jag ta på mig pyjamasen och titta på tv :). Good night alla!



Absolutely beautiful!
Plejaderna

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: