What a beautiful morning.

Good morning!
Idag blir det observatoriet, as usual. Dilek ska hänga med mig idag, och tänker lära sig lite om astronomi hon med ;).
Hon ska även ta bilder, så dom ska jag publicera ikväll.
Som jag sa tidigare, så sa morsan att jag fick beställa vad som helst från the space store. Nu har jag beställt hem allt :).
Blev inte så mycket, men något iallafall.
Och till höger, ser ni Saturnus' måne Enceladus. Månen känd för att ha is och vatten. Och universe today har skrivit en bra text om denna måne. Besök dom 
Och en kul grej till, jag tänker skaffa en mentor. Från USA. Det är en kvinna som vill hjälpa oss rymdälskare, så hon erbjuder gratis hjälp.
Inte hjälp att få jobb på NASA ( =P) men ge oss tips och annat.
Nu får jag se om hon tackar ja, för jag bor ju i Sweden.
Tror nog att hon blir extra glad för det faktiskt :)
Nu tänker jag äta frukost. Ha det så bra!

Kommentarer
amnee

fiint :)

2008-12-16 18:47:01
URL: http://amne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: