Ringa från månen.



Metro, idag. Låter som en bra idé tycker jag. I framtiden kommer man ju bygga en månbas, och då behöver man så mycket kontakt med markkontrollen som möjligt. Fast det blir ju lite svårt, nu när man har en tanke att skicka döda kroppar till månen. Varför vill man begrava människor på månen?! Månen ska ju inte bli till en bregravningsplats. Det är våran fina satellit, och man borde forska på den istället för att begrava människor där. För er som inte har en aning om vad jag pratar om, besök   Aftonbladet. Hade ett inlägg om detta för ett par månader sen.

Nä, nu måste jag duscha. Har lagat lasagne, min kända lasagne. Min mamma bara älskar den :).
Vet inte om jag hinner logga in igen. Ska ju till obset och jobba i 2 timmar idag. Vi får se.
Take care!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: