Har en mentor nu!

Hej igen!
Har suttit och lyssnat på Disney- sånger i 1 timme nu. Jag älskar dem :D!
Och nu har jag fått en mentor också, en lärare som bor i USA. Hon sa att hon ska hjälpa mig så gott hon kan.

"Yes Assi, I would be happy to do what I can to help  you reach for the stars and do what was not done for me!"
Väldigt snällt av henne! Men, nu räcker det med Disney låtar. Såg precis att jag har fått 3 sms, men jag hörde inte när dom kom. Hade låtarna på högsta volym heheh.
Ska titta på tv istället. Ska till stan med Dilek om någon timme, och sen obset. Vi ses igen ikväll. Ha en trevlig tisdag alla!


Kommentarer
Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Vilken läcker blogg!

2008-12-16 21:55:08
URL: http://junitjejen.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: