God what I love ISS

Hej igen!
Tänker bara säga att jag tänker stänga av datorn och försöka att sova. 7 timmar i stan, vad tänkte vi med ?:P Måste också börja packa, för jag ska till Turkiet på söndag, jippii! 9 dagar i Turkiet, hur gött som helst. Men innan jag går så måste jag visa min favorit video, life in ISS. ISS= international space station. Brukar alltid visa denna när jag håller i visningar, för barnen blir så glada :). jag själv har den i HD- kvalitet, och man kan ladda ner den på NASA.gov. God natt alla, och vi ses igen imorgon! :)

Lite guide:
Det ljusblåa över jorden är faktiskt atmosfären, så man ser hur tunn den verkligen är!
Droppen som astronauten visa är en vattendroppe! 
Man har inget kylskåp i rymden, därför finns det ingen färsk frukt. Clementinen fick han säkert av någon astronaut, för astronauter tar med sig frukt och annat från jorden.

Kommentarer
susan & tyra

kikar in...



god fortsättning :D



kramar <3

2008-12-26 21:24:40
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Assi

tack tack:D kram

2008-12-26 21:30:44
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: