Framtiden.

Gud vad jag har uppdaterat dåligt idag :(. Kom hem för 20 minuter sedan ungefär, och nu sitter jag och äter hamburgare ;). Nu är det fiint och stjänrklart. Ville verkligen gå ut och "stargaze", men en ung tjej vid sjön i Biskopsgården, ensam. Nej, mycket farligt :P. Så jag får helt enkelt strunta i det. Och Orion är uppe såg jag, och jag tittade riktigt noggrant och såg en suddig fläck. Orionnebulosan! Den måste jag se med teleskopet en dag!
Och om ni kommer ihåg så sa jag att man inte ska använda dom vanliga rymdfärjorna efter år 2010. Man ska istället börja använda Ares raketer, och så här kan en rymdfärja se ut i framtiden.

Spaciellt den sista ser riktigt skrämmande ut. Hade blivit vettskrämd om jag hade sett en sådan best, det kan jag lugnt säga ;). Det tar ju bara 8-9minuter att åka upp till rymden. Vill man åka upp snabbare? Eller är det dessa rymdfärjor som ska ta oss till avlägsna planeter? Good night!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: