En häftig mugg.

Hej igen!
Nu har jag gått över det där med vädret hehe. En kompis kom över en liten stund, så jag slapp att sitta ensam med min syrra. Nu till en liten roligare grej, nämligen astronomi ;). Har någon av er sett den här muggen? jag läste om denna för (jag tror) en månad sen, men jag skrev aldrig något om det. Men efter videon så vill jag definitivt skriva ett par rader.


Det här pratar jag om varje Tisdag och torsdag, nämligen livet i rymden. Och maten är något jag brukar prata om. Barnen tycker alltid att det är lika kul att se hur maten svävar och fångas med munnen. Den här muggen är genialisk, och mycket bättre än plastpåsarna med sugrör. Astronauter är som hjältar i mina ögon, och jag har sagt detta tidigare. Dom förtjänar alltid det bästa. Och det här behöver dom verkligen:). Tycker att det här är det häftigaste jag har sett på länge.
Och jag kan inte sluta le när jag ser honom dricka kaffet. Det ser så roligt ut.

Kommentarer
Tobias

svar: okej jag förstår! ja sjukt är det. fattar inte att det inte förbjuds.. :S

2008-12-15 00:34:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Assi

Håller med!

2008-12-15 11:29:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: