NU äger jag KAMERAN :D

Hejj!
Har inte uppdaterat bloggen alls idag. Dilek och jag åkte in till stan runt 12 och jag köpte kameran! Canon EOS 450D blev det. Den tar jättebra bilder och är enkel att använda. Eftersom att jag är en nybörjare när det gäller systemkameror, har jag suttit och läst igenom hela manualen. Det är alltid smartast att göra så. Sen gick jag runt hemma (det regnar ute) och tog bilder. Köpte även ett minneskort och väska till kameran. Hade vädret varit fint så hade jag gått ut och bara fotat just nu. Det får bli en annan gång. Nedan har ni två bilder, till vänster tagen med min nya Canon och till höger tagen med en Sony digital kamera. Ser ni inte skillnaden? Helt underbart.

Guess what. Imorgon ska jag fotas för GP :D jippii!
 


 b l o m m i g t

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: