Nu är jag tillbaka!!

Hej!

Jag kan inte utrycka med ord hur roligt jag har haft det! Ätit god mat, varit ute, sett intressanta saker och bara haft det roligt. Idag får ni se några bilder, har nämligen tagit över 160 stycken. Mina kompisar har också tagit några bilder, får dom på måndag. Därför får ni se dom flesta bilderna då. Dom har dom bästa bilderna nämligen.
Tack att Alexandra och Arvid finns!. Dom gjorde resan mycket, mycket roligare.Assi*Arvid*Alexandra = A^3. Vi kallar oss för det, efter en kemilabb. A i kubik^^ Jag har varit i Tjeckien, Tyskland och Frankrike! Fick även se den astronomiska klockan :D. Många blev besvikna när det bara varade 10 sek. Gött att besöka EU parlamentet. Tog några smygbilder;) Dock såg en representant mig ta bilden, och passade på att vinka åt mig:D. Såg lite roligt ut.
Nu orkar jag verkligen inte skriva något. Är så trött man kan bli. har sovit 2 varje dag och vaknat 7. Ganska jobbigt ska jag säga. Ville bara säga tack för alla kommentarer, om svarta hål osv. Synd att jag missade Mars föreläsningen, men vad kunde jag göra? Var tvungen att hitta en student klänning, vilket jag också gjorde :D. iallafall, måste sova. Behöver sömn! Ha en trevlig Fredag!




// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: