Idag är det Lördag.

Tja!

Vaknade ganska tidigt idag, 09.30. Just nu sitter jag och försöker att lära mig alla tags man måste kunna. Har nämligen ett webb design prov på måndag. Kan nästan alla, fortfarande lite osäker. På måndag ska jag även börja med en egen hemsida, och nikan säkert gissa vad den ska handla om ;). Jag har så mycket plugg så det inte är sant. Därför hinner jag inte skriva något, utan ni får se två bilder istället. Skriver kanske senare, runt 21.00 kanske.
Bilderna tog jag med min mobil kamera, genom teleskop linsen. Blev inte världens finaste bilder, men ni kan säkert se vad dom föreställer. Dom är lite över exponerade och har dålig skärpa, men det gör ingenting;) Det är ju trots allt en mobil kamera.

image155 image156

Nu ska jag vila mig lite, och plugga. Jag har gjort ett schema idag som jag ska följa (tycker att det är bra att planera). Ha en trevlig lördag!

//ASSI

Kommentarer
zkrappie

Vad bra! Då fick du lära dit något nytt då. :)

2008-04-12 15:46:18
URL: http://metrobloggen.se/vet
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: