Glad!

Hej!

Idag har det varit väldigt stressigt. Har åkt in till stan, dansat och sen jobbat. Köpte två t-shirts idag, en gul och en grå. Jag vet inte om jag ska lotta ut dem, dom kommer att bli såå fina! Nu sitter jag och gör mitt foto arbete, stressigt! Men först vill jag bara visa ett inlägg från en som har läst min blogg:

Kristin:
Goddag!
Du ska veta att jag blev innerligt lycklig när jag hittade din blogg. Först skrev jag in "Astronomy.blogg.se men inget kom fram. Sedan sökte jag på "astronomi", och hittade dig! Själv älskarälskarälskar jag astronomi och fascineras av det hela tiden, jag menar, hur blir man inte det?
FORTSÄTT BLOGGA! Du gör ett grymt jobb!
Jag går förresten på Internationella engelska skolan i Gävle, och tänker fortsätta läsa astronmi på Engelska gymnasiet. :)

Snacka om att jag blev glad! Vill verkligen att folk ska öppna ögonen, och se det roliga med astronomi. Har läst många bloggar där dom har sagt att astronomi är tråkigt. Säger bara lycka till! :)

God natt alla!
// ASSI

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: