Kiruna och rymdteknik

Hej igen!

På lördag flyttar jag till Kiruna för att avsluta mina studier. Om ca 2 år är jag en rymdtekniker, själva tanken gör mig så glad! Är riktigt peppad och ser fram emot alla kurser. Äntligen får vi börja med rymdkurserna!!
 
Detta betyder att jag har idag och imorgon på mig att vara med vänner och njuta av Göteborg. Därför kommer jag att ta en paus. Det stora problemet är att min lägenhet inte kommer att ha wifi. Ska se om grannarna kan tänka sig att dela sitt nätverk med mig. Om inte så kommer det att bli en bloggtorka och då menar jag torka! Måste tecka ett abonnemang osv. och det lär ta ett tag. 
 
Men som jag har sagt tidigare, jag ska försöka att förbättra bloggen. Förutom att skriva om astronomi och uppdatera er med det senaste, så kommer jag att skriva om min vardag ibland. Och då menar jag inte inlägg som : jag har tagit en  fika eller köpt nya kläder, det kommer aldrig att ske här! Iställer kommer det att bli inlägg om mina studier, universitetet och lite annat. Det ska bl kul att få personifiera bloggen lite! 
 
Med detta sagt vill jag säga hej då alla! Nästa gång jag skriver så är jag i Kiruna!  :)

Kommentarer
Jan-Erik

Skolan måste väl i alla fall ha WiFi? Du får väl sitta där och blogga? Lycka till i Kiruna och klä dig riktigt varmt! :-)

Svar: Jo, men vi börjar den 23:e. Självklart får jag göra det heheh :)
Tack så mycket! :)
Assiye Suer

2013-01-14 13:33:21
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: