Astronomisk Ungdom.

Oj oj, det är nästam skamligt hur lite jag bloggar. Just nu har jag fullt upp med skolan och snart ska jag skriva tentor. Och inte nog med det så ska jag flytta. Så allt är rörigt just nu, men snart är det över! Behöver sommarlov och det NU! 

Tänkte bara påminna er om ett erbjudande som Astronomisk Ungdom har. Texter är från vår hemsida.

Som medlem i Astronomisk Ungdom kan du tidigare ha fått ett par gratisnummer av tidskriften Populär Astronomi i brevlådan (beroende på när du blev medlem), som vi fått som gåva av Svenska Astronomiska Sällskapet. Vi hoppas att du gillade tidningen och vill fortsätta prenumerera. Medlemmar i AU som är 25 år eller yngre kan prenumerera på den för endast 100 kr/år (ordinarie pris är 250 kr/år). Följ bara länken nedan om du är intresserad:

https://docs.google.com/forms/d/1jvigjt1K2TGnc0KteicVpaVUMOsQ71MNHfwkD5o-d7M/viewform

Nya medlemmar behöver bara fylla i medlemsformuläret som vanligt och bocka i rutan för prenumeration, samt så klart sätta in 100 kr på bankgiro 128-8778. Är du 26 år eller äldre kan du prenumerera på tidningen genom Svenska Astronomiska Sällskapet för ordinarie 250 kr/år.

Så ta chansen, det är en riktigt bra tidning kan jag lova!

Sen så vill jag även påminna er om min föreläsning i Linköping. Till alla er som tänker komma, vi ses där på torsdag! 


Kommentarer
Johannes Winger-Lang

Äsch, det är fullt förståeligt att man inte har tid! Skolan tar mycket tid. Bara du inte glömmer bort att vi är många som uppskattar din blogg väldigt mycket :-)

Svar: Tack tack! :) Blir så glad när jag får höra det
Assiye Suer

2013-05-01 13:52:14
URL: http://johanneslang.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: