Sista avsnittet


Nu har "Den underbara resan genom rymdsverige" kommit mot sitt slut och slutdestinationen är Kiruna. Känns som att det har gått väldigt snabbt. Nästan så att det var igår vi spelade in allt. Det har i alla fall varit ett kul projekt och nu har man faktiskt insett att det finns mycket rymd i Sverige.

Som ni säker har märkt så är det ganska tyst här på bloggen. Det beror på att det är tenta snart för min del och jag pluggar för fullt. Hinner inte lägga ner så mycket tid här. Men jag ser det från den ljusa sidan. Snart är det sommarlov och jag kommer att kunna uppdatera er med hur mycket som helst. Jag är snart tillbaks med inlägg om massa intressanta saker!

Kommentarer
Charlotte-Rymdkanalen

Visst har det gått fort? Tack igen för att du ville vara med.



Och lycka till på tentan!

2011-05-18 08:42:08
URL: http://www.rymdkanalen.se
Marlon

Du kan blogga varje dag om hur många myggbett du har blivit utsatt för!

Jag skulle verkligen inte vilja va på dina prov...Astro fysik prov? Jag får IG av bara tanken :D

2011-05-19 10:40:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: