Astronomi läger!

Heeej alla!
Ja, jag lever. Men jag tror inte att min dator gör det. Har fortfarande inte fått datorn och kundservice väntar fortfarande svar från lagershoppen. Ska man bli orolig? vad händer om datorn plötsligt försvinner. Alla mina bilder är lagrade, alla Christer Fuglesang bilder. Själva tanken gör mig orolig!

Men, en liten uppdatering ska ni få. Kan ju inte skriva några astronomi nyheter, eftersom att jag själv inte alls är med.

Shahid Salem har ordnat ett tredje astronomiläger för högstadieungdomar och det är den 26-28 mars. Jag ville verkligen dit. Men tyvärr är det tentaperiod då, och jag kommer att ha fullt upp med fysik och matte. Ni som däremot kan och är intresserade borde nog besöka http://www.egnavingar.se . Där finner ni en länk med information om lägret. Man lär sig mycket och träffar nya människor. Jag var själv en av ledarna förra året, så jag rekommenderar lägret!

Nu tänker jag forsätta med min krönika, som ni kommer att kunna läsa när nästa Populär Astronomi tidningen är ute! Alltid kul att skriva krönikor! Och jag hoppas på att få min dator så snart som möjligt!

Ha det så bra alla! 

Kommentarer
Henrik

Tråkigt att du fått problem med datorn... du borde skaffa dig en extern hårddisk som du lagrar kopior på allt, det är en smidig försäkring och det är inte så dyrt med en sådan hårddisk heller. =)

2010-01-25 09:44:06
Henrik

Kul att du är tillbaka! Eller att bloggen uppdateras i alla fall... =)

2010-01-27 13:38:09
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: