En ny blogg.

Hej alla!

Nu är jag hemma igen :). Tänkte bara säga att Astronomi lägrets egna blogg är uppe nu, http://stiftelsenegnavingar.blogg.se . Man kan besöka den och se vad vi gör under dagarna. Det kommer att uppdateras ganska ofta :). Jag kommer säkert att skriva ett par rader också;) Designade även bloggen, men det är la inte 100 perfekt. Använde faktiskt Power point för att få reflektionerna. Som jag sa igår, man får ta det man har ;).
Om 3 dagar ska jag till Universeum och föreläsa. Ni förstår inte hur mycket jag längtar, min första föreläsning!!
Därför måste jag träna på "manuset", allt ska sitta som ett smäck! Besök bloggen vid 14 tiden, för då börjar temat
Svarta hål.

Kommentarer
Christian Vestergaard

Hallo Assisye !!



Angående ditt Svarta hål-föredrag på onsdag. Är det i UNIVERSALEN längst ner på Universeum?



Är det någon som vill se en bra rockvideo om våran närmaste stjärngranne Solen som råkar bli ett svart hål?



GOOD LUCK "Kurdish Sweetie":>) Jag kommer.



Mvh Christian Vestergaard

2009-03-30 15:33:39
Assi

hehe hej!

Det är ett föredrag om liv i andra planeter :). Jag vet inte vart, men det kan vara Universalen. Vet bara att jag ska till Universeum.

Sen tror jag att det är för skolklasser som ha bokat :S Men du får säkert komma!



Tack och ha det gött!

2009-03-30 15:42:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: