ÄR SÅ GLAD!

Hej alla!

Jag kan inte ens skriva, är så glad så det inte är sant! Har tagit körkortet!!!! Har övningskört i 3,5 månader ungefär, och nu har jag det i handet. Eller inte körkortet, utan ett papper ;). Kortet får jag om 2 dagar typ. Men gud vad glad jag blev när hon sa: Du gjorde ett litet fel, men det var bara för att du var nervös. Du är GODKÄND! Hade på mig min STS-116 t-shirt, för den ger mig tur. Kör alltid bra med den på :).
Min lärare lånade mig hans bil och jag har den idag jippii! På vägen hem från Vägverket hade jag musiken på högsta nivå och bara sjöng hela vägen. Åh vilken känsla!! Har kört runt massa personer, och sen ska jag möta Dilek och en annan person. Vi ska på Café, jag bjuder så klart! Ååh vad gött allt känns.
När jag kom hem såg jag ett kuvert på min säng. Det stod NASA på kuvertet, jag bara WHAT?! öppnade det och YEAH, dom hade skickat ett Neil Armstrong foto till mig och ett annat signerat av personer, inklusive Neil Armstrong (kopia). Den ska ramas in och hängas upp så klart!

Nä, nu är jag bara för glad. Är även stolt över mig, för jag har ju inte kört länge alls. Men jag lär mig snabbt ;D. ESA, Nu vet ni vet ;). Vill absoult inte sitta framför datorn. Ha en trevlig DAG ALLA!



Glad ;) THANKS NASA

Kommentarer
christofer

Som jag skrev förut så tror jag du kommer bli en mycket bra bilförare! Bara att gratulera (igen)!

2009-06-05 19:53:54
URL: http://twitter.com/cicerocom
Christian Vestergaard

Grattis till körkortet Assi! Om tio år styr du väl en rymdfärja på väg mot något viktigt uppdrag "in space".



Mvh Christian Vestergaard

2009-06-05 23:24:37
Assi

Hehe tack Christian. ja, det hade varit häftigt!



tack Christofer :):). Jag kör lugnt. Mina kompisar säger alltid VARFÖR kör du inte snabbare?! Men det är ju prövoår nu, gotta be careful!

2009-06-06 10:13:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: