Allt började med en vision..

Hej alla!

Sitter här och har det tråkigt, finns inget att göra. Jag gick igenom saker i mitt rum och hittade något jag trodde var borta!
Hittade en Populär Astronomi tidning från September 2003 i min byrålåda och i den fanns något jag har tänkt på ofta.
Mina damer och herrar,här har ni min idé om hur jag ville att rymdfärjan ska se ut i framtiden och hur en Mars landare ska landa på Mars. Jag ritade denna när jag var 13 år gammal. Tänka sig, 7 år har gått och jag är fortfarande astronomi galen.  Jag var för övrigt medlem i Göteborgs Astronomiska klubb redan i Februari 2003, viste jag inte :)

På baksidan har jag också massa anteckningar om Mars sonden. Den här måste jag rama in!

En dag ska jag bygga en Mars landare för ESA. That's my dream!

Kommentarer
Christian Vestergaard

Vad synd Assi, att man inte kan klicka på din idéskiss så att den blir större. Kan du ordna det? Jag skulle så gärna vilja läsa dina anteckningar på din rymdfärje-skiss.

"Keep up the good work"!



Mvh Christian Vestergaard

2009-06-13 15:37:52
Assi

Tyvärr, den kan inte bli större :S Måste ändra på någon inställning, vet inte vilken .

tack :) ha det så bra!

2009-06-13 16:18:04
christofer

13 år. Helt fantastiskt!

Synd att den inte går att få större bara...

2009-06-13 22:27:23
URL: http://twitter.com/cicerocom
Assi

Jepp, 7 år har bara flygit iväg. Hade bra idér också :). Ja, synd. det går inte att få den större :S

2009-06-14 09:42:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: