Yaaaay.

Hej alla!

Är sämst på att uppdatera, I know. Men jag kom precis hem från stan. Shoppade det sista som behövs till Sthlm. Och om 20 minuter ska min kompis plocka upp mig och Dilek. Vi ska på ett cafe.
Därför hinner jag inte skriva så mycket. Tycker bara att ni ska besöka NASAs hemsida idag. Dom har äntligen uppdaterat den! Ska gå igenom allt när jag är tillbaka :)!  Ja justdet, gissa vem som ska skriva en krönika i Populär Astronomi igen ;). Me ofcorse. Den ska jag börja på idag. Tycker att det är hur kul som helst att skriva krönikor :D.
Kramar!

Kul bild! Kan ni gissa vad den vita mössan som astronauterna har på huvudet, innanför hjälmen, kallas för? Rolig namn faktiskt ;)

Kommentarer
christofer

Nej kan inte komma på vad "mössan" kallas...



Lycka till med krönikan!

2009-01-08 19:57:27
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

ehheh. den kallas för snoopy cap ;). Snobbens öron ;)

2009-01-08 23:33:06
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: