Nu är man lite stolt ;)

Hej igen!

Nu är det definitivt officiellt, 22 Augusti har jag min podcast. Hon svarade på mitt mail och sa att det jag vill tala om är ett utmärkt val :). Göött! 2009 komer att bli ett grymt år!!
Imorgon ska jag till observatoriet. Vi har kvällsöppet, 19.00 till 21.00 :). Blir vädret bra så får ni se väldigt mycket, dock ser det inte ut att bli det. Men vill ni istället lära er mer så ska ni komma en regnig dag, utan tvekan:).
Men nu känner jag för att vila mig lite. Har ont i trampdynorna efter all promenad :P. Ha det så bra alla!


Låter kanske töntigt, men är så stolt över mig själv ;D.

Kommentarer
Alm

Låter skojigt!, helt off topic. skulle ni vilja hjälpa mig med 2 saker? nämnligen så att jag blev intresserad för astronomi i våras och jag vill köpa ett teleskop nu. vart köper man, vilket(vill ha bra optik), lite hjälp på traven hade varit fint:) svara på mejlen om du tänker svara.



Bra blogg för övrigt, en av de vettigaste i sverige.



/Alm



2009-01-05 21:47:59
christofer

Inget töntigt alls!

Du kan vara mycket stolt!

2009-01-06 12:04:03
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

Tack Christofer :D!

2009-01-06 12:16:55
Christian Vestergaard

Fantastiskt roligt att du kom med i det gänget Assi. (Måste kontakta Aurora-redaktören Christofer Döss om denna trevliga nyhet.) Lycka nu till med denna poddsändning på sensommaren.

2009-01-06 16:15:54
Assi

* tack tack Christian :D

2009-01-06 22:55:14
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: