Livets ironi?

Haha, lyssna på det här just nu. Du är fan bäst Robert C. ;) Jag skrattar! Och du har inte den där stockholmska dialekten som många har. Jag hatar Sthlm - dialekten. Det låter så fult! :P. Sorry Sthlmare. Men vissa kan prata utan den där hemska dialekten.
 
Morgonpasset

Lite kul fakta kanske. Jag tänkte forska om Nibiru 2012, ha det som studentarbete. Ni vet, projektarbetet som man håller på med i slutet av 3:an typ. Och då kontaktade jag Robert. Han sa att jag borde besöka Bad astronomy hemsidan. Phil P hade skrivit om denna "planet". Då bestämde jag mig för att skriva om liv på andra planeter istället. Skickade projektarbetet till Robert och fick lite råd. Då tyckte han att jag skulle börja blogga, och jag startade denna blogg. Och för b.la. bloggen fick jag stipendiet. Tänk att något som Nibiru ledde mig hit.

Time for me to Zzleep. Imorgon blir det Tema: Bortom solsystemet. Go'natt!

http://www.kvp.se/nyheter/1.1447383/meteoren-gick-aldrig-over-sverige

Update: jag förstår inte. Jag vill inte sova, även om jag är TRÖTT! Och jag vet varför. Måste alltid titta på Scrubs och skratta innan jag somnar. No Scrubs = No sleep. Tragiskt!
Läser igenom gamla inlägg, alltid lika kul. Gillar speciellt inlägget om dagen då jag träffade Christer Fuglesang. Ni ska bara förstår hur glad jag blev när jag såg honom. Vill verkligen träffa honom igen!!! Har en känsla av att jag kommer att göra det.  Nä, Scrubs börjar nu. God natt, på riktigt nu heheh.

Kommentarer
Robert

Ja attans, det var ju så det gick till. Jag hade förträngt att det började med Nibiru, och hade jag kommit på att du själv är expert på den så...



(Hursomhelst, jag är lite besviken att jag inte bryter på stockholmska. Måste jobba på det där.)

2009-01-29 07:20:35
URL: http://popast.nu
Assi

haha, precis. Det började med nibiru

Nejj bryt inte på sthlmska. Snälla! :D

2009-01-29 10:57:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: