Lär er något nytt

Hej astronomi nördar ;)!

Till er besökare som inte kan så mycket astronomi, och vill lära er grundläggande kunskaper så borde ni lyssna på den Här professorn. Kanske inte lika grym som Phil Plait, men man lär sig något iallafall.
Men nu tänker jag titta på Scrubs avsnitt och äta min 5:e tacos. Efter det sova. Imorgon kommer jag nog att stressa mycket. Köra bil 10.30. Efter det gå till Sumeya och baka åt henne för hennes middag. Direkt efter det ska jag till dansen. Och efter det till Sumeya och hennes middag ;). Vi hörs sent som ni ser :). Good night!

Kommentarer
Hej!

Den här hemsidan har bra nyheter om astronomi.

www.astrowebb.com

2009-02-22 11:00:03
Mattias

Hej!



Kul att följa din blogg! Vet du något om när kometen Lulin är synlig och om det kanske kan bli någon visning på observatoriet i Slottsskogen?

2009-02-22 11:20:52
Assi

yes, den sidan har jag besökt flera gånger :)

2009-02-23 09:54:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: